On-line portál pacienta

Pro naše pacienty zavádíme ON-LINE služby pro jednodušší komunikaci s ordinací (místo telefonu a e-mailu). Pacientský on-line portál nahrazuje e-mail, který pro nedostatečné zabezpečení nebudeme využívat. Tímto způsobem chceme nahradit i telefon, který je denně přetížený a měl by být vyhrazen pouze pro akutní pacienty.

Důležité: Po zpracování Vašeho požadavku Vám přijde upozornění do e-mailu, že Váš požadavek byl zpracován. Konkrétní odpověď na Váš dotaz naleznete vždy po přihlášení v portále pacienta, ne ve Vašem e-mailu.

Pozorně si níže přečtěte pokyny k přihlášení. Po přihlášení do portálu pacienta je v nabídce objednání, žádost o recept a další služby usnadňující komunikaci s Vaší ordinací. Pro přihlášení je nutné mít v kartě pacienta uloženou kontaktní e-mailovou adresu.

Pokud u nás nemáte uložený e-mail v kartě pacienta a jste naším pacientem, pošlete nám SMS, kde napíšete Vaše jméno, příjmení, rok narození a kontaktní e-mailovou adresu. Vaši e-mailovou adresu zavedeme do Vaší zdravotní karty.

Pokud nejste naším pacientem, použijte přístup bez přihlášení (pouze objednávky termínů).

Pokud u nás máte uložený e-mail v kartě pacienta, použijte níže přístup s přihlášením (všechny funkce portálu pacienta).   

Pokud u nás nemáte uložený e-mail v kartě pacienta, použijte níže přístup bez přihlášení (pouze objednávky termínů).

Po přihlášení máte k dispozici tyto služby:

  1. Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, uvedete název a obvyklé dávkování.
  2. Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře Vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce na váš e-mail.
    • Takto zadanou objednávku si můžete smazat.
  3. Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů svých budoucích návštěv v ordinaci.
  4. Zaslání zprávy a dotazů (místo e-mailové zprávy) – můžete komunikovat s lékařem i sestrou:
    • např. dotaz týkající se Vašich akutních obtíží,
    • nebo informace o probíhající léčbě,
    • např. omluva z plánované návštěvy,
    • nebo třeba žádost o výpis ze zdravotní dokumentace.
  5. Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument ve formátu pdf nebo obrázek (např. zprávu z vyšetření u specialisty apod.).
  6. Lékař může rychlou a krátkou informaci zaslat Vám.
  7. Uvidíte přehled termínů provedených očkování a preventivních prohlídek, případně termínů pro příští návštěvu.
  8. Můžete sledovat způsob vyřízení svých požadavků, o vyřízení jste informován(a) e-mailem.
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku. Spisová značka C 21298 vedená u Městského soudu v Praze.
Copyright © 2024 Praktický lékař Eden